Oğlum 7,5 aylık. Ve mama sandalyesi üzerinden yemek masamıza emeklemeye çalışıyor ayağa kalkıyor. Benim için çok tehlikeli olmaya başladı. Şart mı diye soruyorsanız güvenlik açısından çok iyi. İki dk tuvalete giderken çocuğu bıraktınız diyelim, sanki bomba imha uzmanları gibi kablo ve prizlere koşuyorlar. Yapmamaları gereken herşeyi o iki dakikada yapıyorlar. Kabus gibi. Sırf bu yüzden bile şart