Bizimki 17 aylık mama sandalyesinde olmayınca yerinde tutamıyorum, bazen oturma odasında yere sofra bezi koyup birşey yedireyim diyorum bir kaşık alıp hemen ayağa kalkmaya çalışıyor, yürümeye başlayınca daha bir gerekli oldu sanki, şimdiye kadar niye almadınız ki, mama sandalyesi büyük kolaylık, annemlere ya da kayinvalidemlere gidince çok zorlanıyoruz yemekte, ben arkası yatan süngerli aldım bebeğimin içinde uyuduğu bile olmuştur ben islerimi yaparken, 3 aylıktan beri kullanıyorum parasının hakkını en çok veren eşya bu oldu