Küçükken kardeşime gelen hediye bir bilezik vardı bende onu alıp takmıştım daha yaşım 6 falan. Annemler bir türlü kolumdan çıkarmadılar sabun falan ne varsa denedik çıkmadı. Sonra birgün kuzenimle dışarıda sek sek oynarken havada sıcak yaz ayı o zaman, apartmana girdik oturuyoruz serinlemek için bir adam girdi içeri ceketli falan. Sonra kuzenime bana dondurma alirmisin bahanesiyle en uzajtakiy markete gonderdi, sonra geldi yanıma oturdu ve bileziğin ne güzelmiş ama yanlış tarafa takmışlar, diğer koluna takalım demeye başladı ben hayır istemiyorum diye diretmeye başlayınca, annemin haftalardır çıkarmaya uğraşıp çıkaramadığı bileziği tak diye çıkarıp kaçıp gitmişti… Tabi ben korkudan ağlayarak ve kekeleyerek merdivenlerden eve çikmam bana 1 yıl gibi uzun gelmişti tabi sonrası polis, karakol, ifadeler önüme konan koca suçlu defteri hangisiydi bul bakalım diye. Adamın yüzü hala aklımda ve hala koluma bilezik takamiyorum 😔🤪