Sedefdamla İlk evlendiğim sene bitişik binada bir adam kendini asmıştı.Akşam üzeri tv izliyoruz bir de baktım çığlıklar bağırış çağırış dedim noluyor acaba genelde olaylı olur bizim buralar önce ilgilenmedim ama ağlamalar fazla olunca öğrendikki adam kendini asmış,evini müteahhite vermiş ama adam evi yapmamış dolandırmış mı ne bu aileyi adamda üzüntüden artık çaresiz kalmış,o boş evde kendini asmış yaa…Çok üzülmüştüm hala unutamam🥺🥺