Yigitdgn benimki de 7.5 aylık desteksiz uyutmaya çalışıyorum artık çünkü çıldırıcam uykusuzluktan,instagramda baldan anne var takip edin bence,orada yazılanlara göre gündüz uykusunu fln düzeltmeye çalışıyorum.
ayakta sallamayla ilgili daha yararlı ipuçları var,benimki kucakta yürüyerek uyuyor kol omuz kalmadı artık