Buglem34 3 aylık bir bebeğin sara nöbeti geçirdiğini görmüştüm. Anlattığınız gibi bişey değildi. Geriniyor gibi kasılıyordu 3 dk kadar sürdü sizin anlattığınıza göre bebeğiniz rüya görmüş gibi irkilmiş. Bence sara değil ama yine de doktora götürün tabi ama içiniz rahat olsun inşallah bir şeyi yoktur. 🌸