Buglem34 Kuzular bebeğim 2 aylık ve uyurken sürekli bacakları irkiliyor, videosunu aldım yarın doktor a götüreceğim ama içim içimi yiyor , sizce nöbet midir ? Aramızda var mı bu durumu yaşayan ?
Deletedmom278 Buglem34 Tek sebep olarak bunu sayamayız. O ayda zaten bebeklerde irkilme durumu oluyor elleri yada ayakları yada tüm vücudu. Yine de götürün içiniz rahat olsun.
Narinnnk Buglem34 iyileşmiş bir sara hastası olarak yazıyorum bebeğiniz küçük ondan irkiliyor sara o kadar basit atlatılmıyor ne yazıkki bayılma bilinç kaybı çene kilitlenmesi ağızdan köpükler çıkarma vs oluyor benim kızımda 4 aylık oda çok irkiliyor çok sıkmadan kundak yapıyorum sadece uyurken irkilip uyanmaması için korkmayın yani ama yinedede içiniz rahat etsin götürün doktora umarım önemli birşeyi yoktur
Buglemm3434 Buglem34 benim bebeğim sara hastası anlattiginla bence hiç alakasi yoktur çünkü sara nöbeti beyinden gelir bebek kitlenir gözleriyle dimdik sabit bir yere bakar kemikleri parmagi dahil haraket etmez yani benim bebeğim de tepkileri bunlar
Derderin Buglem34 benim kızımda da 10 gunlukken öyle belirtiler vardı epilepsi dediler sonra kan aldılar tabi cok zorlayıcı bir süreç kızımda b 12 hiç yoktu iğne vermişlerdi şükür atlattık. Çok geçmiş olsun umarım önemli bişey değildir ama ihmal etmeyin bu belirtiler reflüde olabiliyormuş
Ayazgizem2019 Canım konuyla ilgili bi bilgim yok üstte kalsın diye yorum yapıcam bol bol. İnş öyle değildir. Öyle olunca elleride kitleniyor diye biliyorım
Obenimmelegim Sara hastalığı olan bir bebek durmadan aralaıksız ağlar özellikle geceleri ve hep özellikle bir kolda bacaklarını bükünce titreme olur
Buglem34 Obenimmelegim geceleri 2 de falan uyuyup 7 e kadar uyuyor bebeğim son zamanlarda sürekli uyanıyor diyemem yani 😔
Obenimmelegim Buglem34 korkma bence bie bir şeyi yoktur ama içinizin rahatlaması için götürün tabiki 🌼🙏
Buglemm3434 Narinnnk benim bebeğim de sara nöbeti gevirdi bir Kac kez ama hıc haraket etmiyor direk kitleniyor sabit kalıyor çok zor bi durum Allah kimseye vermesin
Buglem34 Narinnnk çok sağolun 🤲Allahım bir daha yaşatmasın şükür doktor a görürdüm gösterdim videoyu sara değilmiş normal dedi 🤲
Narinnnk Buglemm3434 rabbim şifa versin inşallah sarada düzenli ilaç kullanımı çok önemli ben 17 yaşında geçirdim ilk nöbetimi düzli ilaç sayesinde kurtuldum