Pnr_80 vallahi kendimi gördüm 🙊 bizde de durum aynı. Ama ben beni sürekli görüyor eşim yogun çalışıyor onu sadece akşamları görüyor ona bağlıyorum artık 😅 ilk başlarda beni sevmiyor mu falan diye düşünüyordum öyle değildir ya hatta bazen eşime soruyorum sevgimizi hissediyor mudur acaba diye. Ne bileyim değişik işler bunlar. Siz onu çok sevin üzülmeyin onlarda bizi seviyordur babasına biraz fazla gülüyor diye bizi sevmiyor anlamına gelmez 🤗