Uzuluyor tabi insan . Uyumayinca da hep aglak durumda . Bir de tabi ki bizde insaniz. Gunduz uykusuna yatsa bende evime ceki duzen versem yemegini hazirlasam kalktiginda hazir olsa . Bunlarin hepsini koştur kostur yapıyorum. Ve uyanik olduğu icin oğlumun vaktinden caliyor gibi hissediyorum. Yani her turlu cikmazdayim 🙁