Prensannesiyimm canım benım bebegımde 40 günlük humanada kullandım ama en çok etkıyı e bebekte satılan malt içeceği var emziren anneler için ondan çok memnun kaldım daha 3 tane içtim çok farkettı tavsıye ederim soylemıslerdı ama bu kadar etkılı oldugunu tahmın etmemıstım