Merhaba kızlar 39 günlük bebeğim var ilk başlarda sütum yeterliydi ama şimdi en fazla 30 CC çıkıyor emziremiyorum silikon göğüs ucu dışında sağıp veriyorum ama bu sıra kwailcek gibi Bebelac mama kullanıyorum ldum bebeğim kolik bir bebek olduğu için gzlaz yaptı kakasını yapamaz oldu humana sipariş etmeyi düşünüyorum aranızda kullanan varmı yardımcı olursanız çok sevinirim ☺️🙏