baybmom Haribo42 ay sırt üstü yatardım yatamıyorum eğer bu coronaysa ve hafifse Allahm şiddetli geçirenler ne yaptı beterinden korusun rabbim diyorum
Haribo42 baybmom aminnnnnnn😢😢 bende öyle düşündüm.. durduk yere kafamı camlardan çıkarıyodum evdeki oksijen yetmiyo gibi ama çok şükür bu hafta daha iyiym