Az önce bir yazıya denk geldim:
– Hafif geçirenlerde ne gibi belirtiler olur?
Bu kişilerdeki en önemli belirti halsizlik ve sırt ağrısı oluyor. Bununla birlikte daha az olmakla birlikte, öksürük ve üşüme, karın ağrısı ve ishal gibi şikayetler yaşanabiliyor.
üç dört gündür boğalarım şişecekmiş gibi ama şiş değil göğsüm ve sırtım fena ağrıyor kombi 50 de yanıyor ben üşüyorum ama ateşim yok halsizlik zaten hep var olan bişey. Olabilir mi ya? Birde hafif geçirenlerde el ayal şişmesi olabiliyormuş anneminde ayakları şişti durduk yerde. Korkuyorum ya 😪