Nekwam o kadar yuksek meblada faturalar var ki Rabbim yardim etsin cok guzel bi uygulama ama ihtiyacı olanda olmayan da faturasini koyar oraya daha fazla israf baslayabilir nasil olsa başkaları oduyor diye Tek temennim gercek ihtiyac sahiplerinin faturalari olur inşallah 😊 cok guzel düşünülmüş