Açık kapıdan sosyal hizmetlere başvurmustum arkadaşlar her türlü yardim için demin şöyle bir msj geldi. Ben şok ama ne yazik ki bu ay ödedik biz😅kismet bidaki aya inşallah.
başka hiçbir bilgim yok şimdiden söyliyeyim 🥰

Ihtiyacı olan aşağıdan basvuru yapip askıya fatura bırakabilir uygun gorulurseniz kabul edilir.
Yardim etmek isteyen de askıdan fatura alıp yatırabiliyor.
https://askidafatura.ibb.gov.tr/
Osmanli zamanında isteyen ekmek alirken bir 2 neyse fazla alir askıda diye söylermiş ihtiyacı olan da askidan alırmış.
Yurdışında bunu askida kahve olarak yapiyolarnis suan.