Balkiz1403 Gulfem07 olabilir lor peynirini deneyeyim beslenmeden kaynaklı mı aaba uzamıyor diye düşündüm mız mız kızım pek bi iştahsızda
DogaLina Balkiz1403 sen talep etsen? Boyuna kilosuna bakalım mı nasıl sizce diye? Bildiğim kadarıyla sağlık ocagının doldurması gereken şeyler var cocuk bilgileri hakkında. Biz virüsten dolayı sağlık ocagında sadece aşıları yaptırıoruz hemşiremizde boy kilo baş cevresini bana msj atarsjnız diyo atıyoruz oda sisteme giriyo. Bi üstüne git istersen bu konunun
Balkiz1403 DogaLina artık bi virüs riski kalksın en azından devlet hastanesine götürüp bu konuda destek almayı düşünüyorım inşaallah yardımcı olurlar
Balkiz1403 Gamze_Defne tabiki en başta sağlık ama ne bileyim kısa mı olacak acaba dedim iştahsızda olunca
Balkiz1403 Zhnce evet genetik dediğiniz gibi ama yani iştah sorunu olunca beslenmeden kaynaklı mı acaba diyorum
Zhnce Balkiz1403 yok zannetmiyorum ama vitamin takviyesi yapabilirsin doktoruna sorarak tabi Ben balık yağı kullandım 1 yasından sonra Şuan ara verdik sonra tekrar devam edicem
Sevdasel Balkiz1403 merhaba kızınızın boyu şimdi nasıl uzadımı suan bizde 14 aylık 73 cm miz bende cok üzülüyorum da sizin postu görünce bi sormak istedim
Batimoms Denizincanii ben de vardi hem kilo hem boy. Sinifin en zayifi hem en kisasiydim 1. Sinifta. Sonra ne oldu anlamadim boyum birden uzadi 1.66 belki uzun bir boy sayilmaz ama o donemde bu kadarda uzayacagimi sanmazdi herhalde annem. Bizim ailenin cocuklari hep minyon doguyor 3 kiloyu goren yok dogumda 2600 2700 2900 en fazla. Sonradan serpiliyorlar oglumda 2600 dogdu bakalim ne zaman serpilecek.
Balkiz1403 Batimoms benim kızım da kilolu doğdu aslında ama şimdi çok kilolu sayılmaz açıkcası 14 aylık 9 kilo
zeytinlikek Balkiz1403 aslında uzun değil 48 cm doğdu ortalama diyelim, ama ben her yediğine yoğurt katıyorum günde 3 ana 3 ara öğün yiyor her şeyinde yoğurt var, peynir ve yumurta her gün yediririm, ruşeym de kullanıyorum
Batimoms Balkiz1403 gayet iyi bence benim oglum 8.5 aylik 7.5 kilo bence cok iyi 2500 dogdu. Ama herkesin gozu tombik bebege aliskin oldugundan yada oyle olmasi gerekiyormus gibi algilandigindan bizim bebeklerimiz zayif geliyor aslinda cok yanlis algi bu. Ben avrupada cok gezdim. Bebeklikleri tombil gecenlerin 2. Yasina 10 11 kilo ile girmesini istiyorlar. Zaten avrupa giyim markalarinin cocuk katologlarina bakin cocuklar heppp zayif gorunumludur.
Batimoms Balkiz1403 canim sana su kadarini diyim yani bu tamamen aile tecrubem. Peynir vs tabiki onemlidir ama bebegin gelisimi boyu posu 1. Kendi beden yapisi 2. Aile genetigi. Benim oglumun yemesi iyi cok sukur ama tamamen aile genetigini yasiyor suanda. Kendi tarafim minyonlugun atasi desem yeridir. Babam kardeslerim yigenlerim de oyle. Ama 2.3 sifina gecen yigenlerim bir anda sanki hormon vermissin gibi buyuduler biz bile cozemedik nasil oldu. Bu arada o boyu uzuyanlardan erkek yigenim asla ve asla agzina peynir yogurt surmez belki bir iki yudum ayran o kadar. Yani uzamada o uzamazdi tam bir sarkuteri dusmani kendisi.
Balkiz1403 Batimoms öylemii gerçekten bunlar benimde içimi rahatlatıyor inşaallah benim kızımda uzarrr
Balkiz1403 Batimoms yani bende aşırı tombik olmasını istemem ama bişey yemeyincede üzülüyorum açıkcası
Balkiz1403 zeytinlikek ruşeymi daha hiç denemedim onuda yedirmeyi istiyorum benim kız yerse tabi oeki her öğünde yoğurdu nasıl yediriyorsunuz
ArAzYi Benim kizim 4 yasina gircek 95,5 cm bizde öyle uzun boylu degiliz yani minyon kizimda ama bi sorun yok normal sizinki daha kücük boyu iyi bence..
Batimoms ArAzYi ben minyon bir cocuktum hala oyleyim o kadar guzel bir durum ki asla yasini belli etmiyorsun yiyor yiyor kilo almiyorsun ve dugunlerde halaya ciktiginda aaaa bilmem kimin kizina bak incecik bide bizimkilere bak bel basen almis basini gitmis. Annem var ya dugunlere beni ve kardesimi milleti catlatmak icin gotururdu hahaha.
Balkiz1403 ArAzYi persentilde en düşük seviyeden çok az yukarda görünüyor ondan dedim ama inşaallah uzatacaktır boyu