Balkiz1403 Kızım 14 aylık boyu 73 cm boyu persentile göre kısa çıkıyor sizin bebeklerinizin boyunkaç ben mi takıntı yapıyorum canım çok sıkıldı
DogaLina Balkiz1403 genel olarak bilgim yok ne desem yalan olur. Fikir almanız açısından söylüyorum. Benimki şuan 5 ay 20 günlük 63.5 cm
Deletedmom349 Balkiz1403 benim kızımda 11 aylık 75 cm ama çok zayıf sürekli de yiyor ama bebekler genlere göredir kafana takma bi anda serpilir bazı çocuklar
hunilimomm Balkiz1403 boy kilo bunlar genetik seyler eşinin senin boyunuz kısaysa bebek de bi nebze kısa oluyor canım ilerleyen zamanda birden boy atar belki
Balkiz1403 hunilimomm yani ben 1.60 eşim 1.70 ne bileyim hiç yoğurt peynir yemiyor ondan mm acaba beslenmesi epey zayıf
iremgg Balkiz1403 boy konusu tamamen genetik, sadece ilk 2 sene beslenmesiyle biraz uzayabiliyor çocuklar. Hiç üzülmeyin, doktorunuz ne dedi?
Balkiz1403 iremgg biz görev gereği hakkari yüksekovadayız ve buradada takibini yapan bi doktorumuz yok açıkcası sağlık ocağı zaten asla bilgi vermiyor aşı defterimize bile girmiyor onları o yüzden isganbula gidince anca doktora götürebiliriz
Denizincanii Balkiz1403 canim bende ergenlige kadar gelisim geriligi wardi annemin goturmedigi doktor kalmamis anlatiyor ergenlikte bi atildin diyor kimse inanamadi hakikaten oyle olmustu doktora gotrn bir problem yoksa stress etmenize gerek yok
Balkiz1403 Denizincanii inşaallah götürücem şu virüs yüzünden pek bi yere gidemiyoruz ama kafama taktım istanbula gidince ilk işim götürmwk olacak teşekkür ederimm
Batimoms Denizincanii ben de vardi hem kilo hem boy. Sinifin en zayifi hem en kisasiydim 1. Sinifta. Sonra ne oldu anlamadim boyum birden uzadi 1.66 belki uzun bir boy sayilmaz ama o donemde bu kadarda uzayacagimi sanmazdi herhalde annem. Bizim ailenin cocuklari hep minyon doguyor 3 kiloyu goren yok dogumda 2600 2700 2900 en fazla. Sonradan serpiliyorlar oglumda 2600 dogdu bakalim ne zaman serpilecek.
DogaLina Balkiz1403 hiç kafana takılmasın. Zaten doktora götürüyosundur vahim bi durum olsa mutlakaa doktor söylerdi. Bianda uzar belki genleri öyledir hiç takılma sağlıgı iyi olsun önemli olan on☺️
hunilimomm Balkiz1403 daha buyur bence biraz daha ergenliğe doğru benim de boyum kısaymış ergenliğe doğru birden uzamışım 173 boyum da
Gulfem07 Balkiz1403 kalsiyum içeren gıdalar yedirin mutlaka uzar.Bir de ergenliğe adım atar atmaz yüzme ve basketbola verin kesinlikle uzar :)abim uzundu ergenlikte spira başladı 1.90 boyu var keşke bende gitseydim dedim ben 1.62 de kaldım 🙂eşim de 1.68 ama benim oğlan 3 aylikken 63 cm di dayiya çekmiş 😅ama benimki bir de obur anası kılıklı yemeyi seviyor mamaları lop lop götürüyor.Siz elinizden geleni yapın da gerisi önemli değil sıkmayın canınızı bir de peyniri yemiyorlar genelde kendiniz süt alıp lor peyniri yapabilirsiniz tadı ekşimsi olmuyor arkadaşım bu şekilde peyniri yedirdi hemde doğal 😊
Batimoms Balkiz1403 canim sana su kadarini diyim yani bu tamamen aile tecrubem. Peynir vs tabiki onemlidir ama bebegin gelisimi boyu posu 1. Kendi beden yapisi 2. Aile genetigi. Benim oglumun yemesi iyi cok sukur ama tamamen aile genetigini yasiyor suanda. Kendi tarafim minyonlugun atasi desem yeridir. Babam kardeslerim yigenlerim de oyle. Ama 2.3 sifina gecen yigenlerim bir anda sanki hormon vermissin gibi buyuduler biz bile cozemedik nasil oldu. Bu arada o boyu uzuyanlardan erkek yigenim asla ve asla agzina peynir yogurt surmez belki bir iki yudum ayran o kadar. Yani uzamada o uzamazdi tam bir sarkuteri dusmani kendisi.
iremgg Balkiz1403 masallah size, ne guzel yerlerdesiniz. Olsun hic skmayin caninizi, siz beslenmesine dikkat edin mumkun oldugunca, gerisi genetik miras tamamen. Sagligi daim olsun yeter ki🙏🏼
MarlaSinger Balkiz1403 4 yıl önce oradaydım. Allah yardımcınız olsun. Oranın yoğurdu çok güzeldir. Markette satılan yerel yoğurdu bile ev yoğurdu gibi. Süt konusunda şanslısınız bol bol dışardan süt alın bence
Balkiz1403 Mirel1616 maşaallahhh maşallah benim kızımda aslında uzun doğdu ama sanırım doğru düzgün bişey yemiyor o yüzden gelişimi yavaş
1alpercocuk Balkiz1403 bayadır gidemiyoruz ki en son tam ortalama bir bebek anne sütü alan bir bebekten beklentimiz bu demişti ama şimdi bilmiyorum ne der
Mirel1616 Balkiz1403 benim doktorumda her gittiğimizde bir bana bir eşime bakıyor kim var uzun boylu diye erkek kardeşim uzun boylu ona çekmiş.. birde her gün bir yumurta sarısı pekmez ikindi vakitleri yoğurt veriyorum mutlaka.. bunlar hergün rutin verdiğim şeyler ekstra anne sütü ek gıda veriyorum
Yusufyigit-1 Balkiz1403 ayni canim bizimkide 13 ayına giricek 72 cm😞bana da kısa geliyor benim ve eşimin boyu kısa ama yine de biraz uzun olsun istiyorum su virüs illetinden kurtulunca hemen götürücm doktora 👨⚕️
NilBensu Yusufyigit-1 merhaba benim bebegim de 15 aylık 71 cm kız. Doktor bir endokrine götürün içimiz rahat etsin dedi siz ne yaptiniz Doktora götürebildiniz mi acaba
Balkiz1403 1alpercocuk sık sık kontrol ettirmek lazım sanırım kuZucuklarımızı sağlıklı olsunlar inşaallah
Aslii123 Balkiz1403 benim kizimda 14 aylıkayni boydalar birden atarlar hem gayette güzel boyu sağlıklı olsunlar gerisi önemli deilki