Akademisyenanne bizde 2 aylığız hem biogaia kullanıyorum hem d vitamini damlasını hemde zeytinyağı ve kakamizi 1 gun yapip 1gun yapmıyor yada 2 günde bir yapıyor ama doktorumuz normal dedi buyudukce 3 günde yapmayabilir dedi.. zeytinyağını hergun versem olurmu demistim olur bi zararı yok yumuşatır dedi ama en fazla günde 4 öğünune 1 çay kaşığı şeklinde olacak dedi bide kaliteli has gerçek zeytinyağı olmalı dedi o yuzden çocuğa özel olsun die tariş’inkini aldik memnunuz simdilik