Akademisyenanne Kizlar bebegim dort aylik. Artik kendi kendine gaz cikarabiliyor diye Probiyotik damlayi biraktim. İki gundur kabiz. Acaba hata mi ettim birakarak? Bu damlalar ne kadar kullanilmali?
kardelen00 Akademisyenanne bende kullaniyorum kizim 4 aylik. kesmeye korkuyorum burada bekliyeyim bir bilen vardir
SinemTvl Akademisyenanne bize doktor askere gidene kadar dedi 😁 ama ben bir yaşına kadar kullanacağım
Yegino Akademisyenanne probiyotiği devamlı kullanabilirsiniz biz 7. aydayız doktorum devam edin dedi bi zararı yok bağırsak düzenleyici ek gıda sürecinde de yararlı oluyor gerçi yoğurdunu probiyotik yapıyorum ben mamamızda öyle o yüzden yeniden almadım damlayı
Seyrif Akademisyenanne ben gaz bittikten sonra sürekli kullanmadım sadece kakası yeşile döndüğünde bir de hasta olduğunda
Akademisyenanne kardelen00 kestikten sonra direk kabiz oldu😔 karni gurul gurul. Dun fitil koymak zorunda kaldim. Bio gai kullaniyorduk.
kardelen00 Akademisyenanne aynen bende biogaia kullaniyorum yaninda sap simplex birde. sap simplexi biraktim dun sorun olmadi ama biogai devam ediyorum vermeye. probiyotik bagirsaklarini duzenliyor. birakinca kabiz olmasi normal sanirim. ama nereye kadar kullanilir bagirsakta tembellik yapar mi bilemiyorum. kullanip birakan anneler yardimci olur umarim benimde merakim gecer
Akademisyenanne kardelen00 evet ben de bagirsak tembelliginden korkuyorum. Deneyimli anneler yazar insallah🙏🏻
Akademisyenanne Seyrif ben de doktorumuza sordum. Cevap alamadim. Kullanmaya devam eden de var birakan da sanirim.
Asel_mina Akademisyenanne aşırı gazlı bir bebekti kızım ama bende 4 aylık olmadan bırakmıştım ama azalta azalta bıraktım öyle bir kereden değil bu sorun olmamıştı bizde
Akademisyenanne Asel_mina peki doktorunuzun bilgisi var mi? Ben doktora sormadan biraktim. Ondan dolayi endiseliyim.
Asel_mina Akademisyenanne yok hayır doktora sormadan bırakmıştım ama kontrol zamanı bu şekilde bıraktığımı söylediğim de gazını kendi kendine cikarabikecek büyüklükte artık zaten demişti
Deletedmom260 Akademisyenanne 6 aya kadar gazlı olabilir bebekler, bende bebeğim kaka yapamayınca kullanıyorum. 4 aylığız bu arada
Akademisyenanne Deletedmom260 genelde kimse birakmamis anladgm kadariyla. Ben de devam edeyim madem🙏🏻
Deletedmom260 Akademisyenanne biz günde 4 öğün 8 er damla veriyorduk, tek öğüne düşürdüm şimdi, rahatsız huysuz olursa 2 öğün veriyorum. Sizde öyle bebeğinizi takip edebilirsiniz
NurrC Akademisyenanne probiyotik damla sadece gaz için değildir. Bağışıklık güçlendirir. Bağırsak florasını çalıştırır. En az 1 yaşa kadar devam etmelisiniz