Sabah mama içiyor aradan 2 saat sonra falan kahvaltı yapıyor saat 3 gibi falan uyur uyandıktan sonra çorba içiyorum ekmekle hergün mutlaka çorba yaparım yanında yogurtta yer . Akşamda şimdi Ramazan oldugu için biraz geç yiyor bizimle aksam yemeği. Bazen çorbasını içmiyor akşam yemegiyle beraber veriyorum. Geç yattıgı için yatmadan öncede muhallebi yapıyorum irmikli falan içine meyve kuruyemiş falan koyuyorum ceviz fındık vs. En sonda mamasını içer 180 cc yatar. Tabi bunları hep 3-4 kaşık anca yiyor iştahı çok kötü 13 aylık