Benim kizim malesef anne sutu almiyor, sabah uyandiginda 7 de 150 cc mama ,9.30 gibi kahvalti genelde omlet tarzi, sonra uyuyor 12 de oglen yemegi 2 de meyve 3 de 150 cc mama cunku hep ek gidalari 3 4 kasikla kaliyor istahsiz biraz, sonra uyaninca 6 bucuk da aksam yemegi 9 gibi de mamasinu yiyip uyuyor, ayni milyon kez uyanma bizde de var en son mecbur yanimiza aliyoruz 😢