merveasm 3 ay 20 günlüğüz biz de. Uyuması için birşey yapmıyoruz. Onu takip edip uyku işaretleri vermeye başlayınca yatırıyoruz. İlk doğduğunda sarılığı geçtikten sonra gece emzirmek için uyandırmayı bıraktım. Kendi biyolojik uyku düzeni var. Gündüz saat 11 ve 4-5 civarı bir saat bir buçuk saat kadar anakucağında uyuyor. Akşam 8-9 gibi de gece uykusuna geçiyor. Gece de 12 ve sabah 5-6 civarı emiyor. Sabah 8 kesin uyanış. Yatak odasından hemen çıkmazsak büyük yaygara koparıyor😃 Gece ve gündüz farkını anlaması için doğduğundan beri gündüz uykularını aydınlıkta gece uykularını da karanlıkta ve kendi yatağında geçirmesine dikkat ettik. Uyuduktan sonra yerini değiştirmiyoruz. Yatağına yattığında uzun uykuya geçileceğini anlasın istedik. Ama tabi atak dönemlerinde bu dediklerim şaşıyor🙈