AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom70 bir şarja takıyorum elimden düşmüyor resmen internet paketi kullanıyorum 3 gün gidiyor net. Kamerası dehşet. Mesela kağıt psrabın üzerindeki yıldızı yakınlaştırdım çektim içinde kilyon tane 10tl10tl(hangi paraysa) yazıyor. O yazıyla yıldız yapmışlar. Daha ne olsun. 😁
Deletedmom318 Deletedmom70 Xiaomi hem kamera hemde sağlamlık konusunda çok iyi. İphoneciydim her serisini kullandım. Xiaomi nin note 8 prosu iPhone x in ki gibi
deletedmom1234 Deletedmom70 iPhone 7 plus al ozmn Bi harika bütçede sıkıntı yoksa eşimle aynı gün iPhone ve huwai aldık ikisi arasında kaldık diye kura çektik bana huwai ona iPhone çıktı ama aklım onda kaldı hep😒😒
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom70 Yok kız instagramda gördüm. Bilinmeyenbilgiler de. Dedim deneyeyim. Oldu gerçekten 😁
ogretmen1anne_ Eşim xiaomi not 8 pro kullanıyor çok memnun özellikle şarjı uzun süre gidiyor ve tlfnun özellikleri çok güzel. Ben Iphone 7plus kullanıyorum sevdiğim için ama en beğendiğim ikinci seri xiaomiler canım
Nekwam Deletedmom70 esim bu islerler ilgili o da zaten xiami kullanıyor ve o telefona bitiyo diyim😏 Ben samsungcuyum klasik ne varsa eskilerde var derim tabi o ayrı. Samsung a8plus 2018 kullanıyom memnunum🙆🏼♀️ Öncesinde note 2 fln oylllee