Deletedmom70 kızlar💫💫💫💫 🎈xiaomi redmi 8 a 🎈galaxy a 20 kullanan varmı iyi kötü tüm önerileri alabilirim 🤔🤔
ebrarin_annesi Deletedmom70 esiminki redmi note 8 pro cok guzel telefon ozellikle kamerası cok guzel redmi lerin 🤭
BenMathilda Deletedmom70 Galaxy A 20 ablamda var memnun degil, digeri hakkinda fikrim yok, sanal mecralarda fazlaca övüluyor ancak paralı askerler tarafından mi bilemeyecegim
anneCANan Deletedmom70 eşim , kız kardeşim ve kaynım kullanıyor üçü de bu yıl aldılar birbirlerine tavsiye ede ede çok memnunlar yeni nesil telefon olduğunu söylüyorlar birde huawei de övüyorlar yine kendi aralarında 🤗 ben iPhone cuyum 😉
Deletedmom70 BenMathilda a 20 2400😒normal samsung 🙄bilemedim digerinideee aşırıövgü var ablan neden memnun değil
VERA19 Deletedmom70 İPhone kullanıyorum ben,ama eşimin telefonu galaxya20. Çok güzel tasarımı menüsü,içeriği bence.Kullanımı da kolay ben çok beğendim😌
BenMathilda Deletedmom70 Iphonedan geçiş yaptı muhtemelen onun etkisi. Bir de kamerasi epey kötüymüş oyle söylemişti. Goruntulu konusurken falan da belli olmuyor değil..
deletedmom1234 Deletedmom70 xiaomi note 8 pro var yğenmde çok hoş çok güzel a20 den bnce daha şık🤣bütçen 2.500 fln ise galaxy a70 gerçekten süper ve havalı ben Huawei p30 lite kullnyrm buda çok kullnşlı tercih edersen bebeğim
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Deletedmom70 Xiaomi Red Mi Not 8 Pro kullanıyorum bir harikaa öneririm kuşkusuz iphone dan geçtim. İphone eziyetmiş diyorum 💃
Talha2020 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bende 10 yıldır ıphone kullanıcısıym o telefonu çok merak ediyorum nasıl peki iPhone dan daha mı iyi