Badevehande nzlkc benimkide aynen 6 aylık olmak üzere hep Prima kullandım sleepy denedim kağıt gibi geldi primadan sonra 💁🏻♀️
Jear Glsm28 Buyuk oglum 14 yasinda bebekken onada prima kullandim,kucuk oglum 4 aylik onada prima kullaniyorum.Prima premium care kullaniyorum.Simdi prima kulot bezinide aldim ondanda cok memnun kaldim.Bence hic tereddut etmeyin derim.
Bebeminnie Glsm28 premium care kullanıyorum gece 11 -12 saat kalıyor hiç pişik, sızdırma sorunu yaşamadım. Gayet güzel bir bez öncesnde sleepy, evy baby, goon, baby me denedm en güzeli prime premium
Minigim_ Glsm28 Bizde memnunuz ilk kızımdada prima kullandım simdi de prima kullanıyoruz 41 günlüğüz pişik falan yapmadı
annesininaslani Glsm28 ben çok memnundum canım doğduğundan beri aktif bebek kullanıyordum külot bezine geçtim biraz pahalı adet sayısı da düşünce şimdi sleepy külot bez kullanıyorum biraz madiyattan dolayı şuna için ondan da memnunum
ezgizehra Glsm28 doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum gayet memnunum 3 numara kullaniyorum 5 kiloyken geçtim üçe şuan 7 kilo hala takıyorum belki 1 ay sonra 4 e gecerim . gece gunduz hic sizdirmiyor kuru kaliyo gece 12 saat gunduz 6/8 . şuan hepsi burada dan alırsaniz prima10 koduyla 10 tl indirim veriyor
Gulmrt Glsm28 3.5 aya yakın kızım prima pure kullanıyoruz çok memnunum ama premium care çok öneriliyo onu denicem bir de
Balkiz01 Glsm28 doğduğundan beri prima premium care kullanıyorz çok memnunum. Hiç değiştirmedk 8aydr sızdırma falan yapmadı
Buse_ Glsm28 çok bez denedim sızdırması olsun inceliği olsun en çok prima yeşil paketi beğendim kızım çok çiş yapar bazen bez patlayacak gibi durur ama asla sızdırmıyor 👍
nzlkc mihrosum ben 7 kiloyken 4 numaraya geçtim. Bebekten bebeğe fark ediyor galiba. Yorumlara baktım 3 numara kullananda varmış ama 3 numara benim bebeğimi sıkmaya başlamıştı. İz oluyordu çok
Ebruon Glsm28 Canım çok degistirdim en iyisi premium çare şuan hiç sıkıntı yaşamıyorum indrim takip et
Berfe Glsm28 kızım doğduğundan beri prima kullanıyorum 1 yaşına geldi çok memnundum 1 yıldır bugün sleepy külot beze geçtim fiyat açısından daha uygun ve külot bezi sevdim