Ezgixx Glsm28 Benim kızım 8 aylık bütün bezleri denedim hepsi pişik yaptı fakat Prima yaradı bir tek doğduğundan beri kullanıyorum sabaha kadar da asla sızdırma yapmiyo çok çok memnunum 🙏
nzlkc Bebeğim 6 aylık olmak üzere doğduğundan beri prima premium care kullanıyoruz memnunum. Arada indirim olunca başka bezler denedim sızdırma yaptı. O yüzden prima 👍
Badevehande nzlkc benimkide aynen 6 aylık olmak üzere hep Prima kullandım sleepy denedim kağıt gibi geldi primadan sonra 💁🏻♀️
Cigdemm61 Glsm28 ilk oğlum 3 yaşına gircek diğeri 8 aylik baştan sona hep prima kullandim çok memnunum
Singlemom Glsm28 doğduğundan beri prima kullanıyoruz aktif bebek 12 saate kadar kuru tutuyo geceleri kafam rahat.primium ve püre sızdırmıştı bizde
zumramomm Glsm28 ben çok memnunum dogdugundn beri neredeyse..başta Molfix ve sleppy kullandim hiç memnun kalmadım hemen Primaya geçtim.10aylik kizim
nzlkc mihrosum ben 7 kiloyken 4 numaraya geçtim. Bebekten bebeğe fark ediyor galiba. Yorumlara baktım 3 numara kullananda varmış ama 3 numara benim bebeğimi sıkmaya başlamıştı. İz oluyordu çok
SedaMeyra Glsm28 17 aylik olcak kizim 1 hafta sonra dogdugundan beri prima premiumcare kullaniyorum memnunhm 2 kez sızdırma yaşadık ama onda da kizim bezin cirtiyla oynamış sanırım ondan oldu
kardelen00 Glsm28 dogdugundan 3.5 aylik olana kadar sleepy kullandim ama son son kizariklik emememe ve sizdirma olunca prima premium care almaya basladim. 20 gundur kullaniuorum cok memnunum