Arasveannesi biz de aynı durumdaydık ondan merak ettim 😊 gündüz uykusu ağır gece saat 4 lere kadar uyutamazdık çıt sesinden uyanırdı ama bizim gündüz çok uyurdu o yüzden gece uyumuyormuş sonra 2 saatte kaldırıp 1 saat oyun oynatmaya başladım yordum gece de gündüz de karanlık odada yatırdım sadece oyun zamanı salona geçiyorduk bu şekilde geceleri uyumaya başladı