Aselikra Kizlar bebegim 4 bucuk aylik 8 8 bucuk gibi gece uykusuna gidiyor. Salliyorm tam daldi diyorm yatiriyorm yerine 10 dk sonra kipirdaniyor. Saat 8den beri bi salliyorm bi birakiyorm gozleri kapali ama mızmızlaniyor dalmiyor bir turlu neden acaba
Rabisss Aselikra kızım 8,5 aylık. 2 hafta kadar aynı sorunu bizde yaşadık. Gündüz uykularını düzgün uyuyo mu ? Dinlenebiliyo mu ? Çünkü bizim gündüz uykusu bozulduktan sonra uykuya dalamama sorunumuz çıktı ortaya.
MTkutay Aselikra muhtemelen çok yorulmuştur çok yorgun uyutulunca öyle oluyor 8 8 buçuk geç bence o yaş grubu için 7 ideal bir saat
ayis Aselikra valla inan ben 9 dan sonra yatırmaya başlıyorum gece 12 ye ancak dalıp uyuyo kendileri istemedikleri sürece ne kadar zorlarsak zorlayalım uyumuyolar yapacak bişey yok bende merak ediyorum ne zaman düzelecek bu durum 😏
Rabisss Aselikra işte çok yorulan bebekler uykuya dalmakta çok zorlanıyo . Gündüz uykusu düzene girince gece uykusuda yavaş yavaş eski haline gelmeye başladı
Aselikra Rabisss ben kızımı ne yaparsam yapaym 15 20 dakikadan fazla uyutamiyo canim ya 3 kere falan 15dakika uyuyo okadar uyumuyor gundz
Mrv_3535 Kuzular 6 aylık bir bebeğin uyanık kalma süresi 2,5 saattir 2,5 saatten sonra uyumazlarsa hiç uyumazlarmış o yüzden uyku saatine dikkat edelim
Aselikra Mrv_3535 benim kizim 4bucuk aylik henuz ama ne yaparsam yapaym gunduz en fazla 15 20 dakika uyuyor uyutamiyorm
Mrv_3535 Aselikra valla benim oğlum da öyle daha 2,5 aylık şimdiden uyku konusunda alışkanlık kazandırmaya çalışıyorum
Aselikra MTkutay malesef 7de uyutamiyorum uyumuyor. 11 12 de uyuyan bebisler var onlara gore sansli hissediyorm kendimi 🤗
MTkutay Aselikra tabiki onlara göre çok daha iyi ama sabah uyanma saatine göre yani söyle biliyorum ben sabah 7 gibi uyanıp akşam 7 gibi uyumalari gerekiyor 4. Ay grubunun
Mrv_3535 Aselikra 11 12 mi ahh keşkeeeee bizim gece uyuma saatimiz 3 veya 4 sabah uyanış saatimiz ise 7 buçuk o süre içinde kesintisiz yatar ama kalktı mı daha da yatmaz
Aselikra seda_seda bebisler nasil isterse oyle hareket ediyoruz canim. Bi bakmissin 1 ay sonra benim kizm da o saatlerde uyur hic belli olmaz :)
Aselikra Mrv_3535 cok gec yatiyorms canim ya 40indan sonra kizim alisti benim 8 8bucuk gibi yatmaya bazi gunler sasıyor ama genelde yatar . Bende dikkat ediyorm tabi uyku saati gelmeden evde olmaya calisiyorn
Arasveannesi 40 günlük bebegım gündüz uyuyor gece de 11 den sonra saat 3 kadar uyumuyor erken uyanmıyor zorluyorum gün içinde uyandırıp emzırıyorum ve uyuyo yine nezamn düzene girecek bilmiyorum uykusuzluktan perişanım
Aselikra Arasveannesi gece gündüz ayırt etmeye başlasın belki ozamn gece uyur annesi. Gundz aydinlikk gece karanlikta uyutmayyi deneyin0