LzzyGrnt ruhpastasi ayy allah korusun ateşim yok zaten tat almada da problem yok, klasik bahar nezlesi veya üşütmeden kaynaklı sanıyorum ki
LzzyGrnt LzzyGrnt sedalala bu arada zaten çok dikkat ediyorum kimseyle temas halinde değilim bulaştırmamak adına evde de gerekli önlemlerimi alıyorum ne olur ne olmaz belki hafif atlatıyorumdur