Mevsimsel de olabilir başağrısı, bende 3gun acayip oldu ama gecti çok şükür bende cok korktum dedim korona oldum sanırım, afedersiniz dus alırken bile bayilcak gibi oluyordum ,meğersem yorgunluk uykusuzluk ve stres hepsi bi arada olunca 🤯
Bizde gece uykusu yok gündüz iş güç yemek 😭 tükendim