Benim bebeğim 35 günlük anneannesi veya babaannesi yıkayınca ağlıyor ben yıkayınca gıkı çıkmıyor. Sanırım onunla konusarak yıkadığım için, hem konuşuyorum hem ayaklarından baslayıp yukarı doğru alışsın diye azar azar su döküyorum başta sonra mutlu mesut yıkanıyoruz😊