Yaman-eylus benim oglumda 3 aylik olana kadar hep ağlardi. Bizde filede yıkardık hep. Cocugun ayaği suya değince bas bas bağirırdı. Sonra yaz ayı olunca hava sıcak oldugu icin nerdeyse hergun yikamaya başladik .6 aylik oldugunda suyu sevmeye başladi. Şimdi 13 aylik, sudan hic çıkmak istemiyor, şimdide sudan cıkartınca ağlıyor 😂😂💆♀️