Neslihandr Mirayinnanesi geçmiş olsun. Benim bebeğim de bir aylık ama ne aşısı yaptırdınız onu anlamadım. İki aylıkken vardı aşı onu biliyorum da bir aylık aşısından haberim yoktu. Sağlık ocağında mı yaptılar bir de.
gezentianne Mirayinnanesi İlk sıçrama haftasını yaşıyor eğer zamanında 40. haftada doğduysa 4. hafta sıçraması vae büyüme atağı