Mirayinnanesi 1 ay 1 günlük bebeğim var hic olmadığı kadar bugun huzursuz dun aşısını yaptırdık neden olabilir sizce boyle olan var mi bebeği?
Ozlemozdmr Mirayinnanesi her çocuk farklı tabiki ama bizde ne 1.ay aşısı ne 2.ay aşısı bi huzursuzluk yapmamıştı
Havva2323 Mirayinnanesi bizimde öyleydi dün akşam 4 mayısta yaptırdık aşımızı çok ağlayan bir bebek değil bebeğim dün gece ağlamaktan sızarak uyudu resmen
Firuze Mirayinnanesi aşının etkisi olabilir ateşini kontrol et. Gazı olabilir çünkü bu dönemlerde gaz yoğun oluyor alerjisi de olabilir
Mirayinnanesi Uykuya geçiyor 10 dakika sonra uyanıyor uykusu iyiydi maşallah ama asidan sonra huzursuz oldu doktorumuz artik 3 saatte bir emzirmemi söyledi
Ozlemozdmr Mirayinnanesi karar sizin elbette ancak 1 aylık bir bebek için 3 saat bence uzun bir süre. Biz 3 aylık olmak üzereyiz hala bazen saat başı bazen 2 saatte bir emziriyorum. Gece bazen 3 saat ara oluyor o da uyanmazsa onun dışında bence sık sık emzirin henüz çok küçük ve size çok ihtiyacı var .
inci3545 Huzursuz olmuştur cnm bol bol emzir emmese bile memede kalsın kendini güvende hissetsin kuzucuk 🥰🥰
Mirayinnanesi Ya normalde 2 saatte 1 saate bir emziriyordum uyursa uyaninca 3 saati buldugu oluyordu ama doktorumuz 3 saate bir emzir uyursa 5 saate kadar uyandirma dedi emmek istiyor veriyorum bende hem sakinlesmesi icin bana ihtiyaci var hemde beslenmesi icin uzun geliyor ancak doktorumz gaz sancisi olabilir dedi
dios_gokta Tecrübeli anneler benım bebeğimde 3 haftalık emip yatıyor 2 saat uyanmıyor uyandırıp emdırınce bazen emıyor bazen emmıyor ve tekrar uykuya gecmesı zor oluyo sızce uyandırmam mı gerek yoksa kendi zaten acıkınca 2 saatte bır uyanıyor sızler nasıl yapuyosunuz?
inci3545 dios_gokta ilk zamanlar hep saat kurup uyandirirdim cnm zor uyaniyolar çünkü ilk zamanlar kan şekeri düşmesin diye 2 saatte emzirirdim sütüm de azdı ilk zamanlar emzirmeyle arttı hiç pes etmedim annem uykusu mayalanır derdi
Mirayinnanesi Doktorlarin dedigine göre surekli emmesi bos midesine bos hava dolup gaz sorunu olmasina yol acarmis
inci3545 Daha çok küçük cnm 2 ,2bucuk saatte emzir 3, ayda bırak kendi kalksın ben öyle yaptım şuan ilk bı 4 saat uyur ondan sonra 3 saatte kalkar 🙈🙈
Mirayinnanesi inci3545 evet bende oyle yaptım hep uykusundan uyandirdim 2 saatte bir alarm kurup annemde uykusunu dağıtma sonrada uyumicak cocuk demişti😨
Mirayinnanesi Bebeklerin dillerini ne istediklerini anlamak zormuş ama emzirince rahatliyolar guvende hissediyolar