Göz teması kurmaya çalışın ve hafife almayın, tabiki çocukların bir öğrenme zamani var ama gelişim olarakta takip etmek zorundayız, benim oğlumda küçükken neler neler dediler saydiklarinizin hepsi vardı ben denver gelişim testine götürmüştüm bunlar yanlış şeyler değil . 2 yaşında da kreşe vermeye başladım, çocuğunuzu sürekli takip edin ve a tipik otizm olabilir dendi bana ama çok şükür suan 9yasinda 3. Sinif öğrencisi, bunu yazınca yanlış anlamayın yaşadıklarım okadar zordu ki , bilinçli davranmalıyız. Kim ne derse desin takmayın ama sürekli iletişim kurmaya çalışın, telefon tv kısıtlayın. Göz teması bebeklikten kurulması gereken bi durum . Şuan 2aylik kızım var neler yasicam bilmiyorum ama her hareketine takık durumdayım malesef , Rabbim evlatlarımıza sağlık afiyet versin inşallah 🤲