Elalem her şeyi söyler siz üzülmeyin, benim sütüm bol bol gelirken hatta bebeğimin çoğu kez genzine kaçarken bir kere ağladı susturamadık diye sütün mü yetmiyoooo dediler lohusa halimde ne kadar üzüldüm sinirlendim de bişey diyememiştim. Her bebek özeldir ve gelişimi farklıdır belki bebeğiniz sizi isimlerinizle tanıyordur çünkü size kimse anne baba diye seslenmiyor ya da bir iki gün üstüne düşüp kendinizi gösterip anne eşinizi gösterip baba deseniz söyleyiverecek. Belkide umursamıyor oyun çocuğu sonuçta benim yeğenim öyleydi oynicam diye hiç bizi takmazdı. Üzülmeyin gerçekten herkes herşeyi çok biliyor yok yere anneyi üzüyor