annekuzusu17- ben sampuanima cam terebentin yağı damlattim ve kozbik bakım diye bir site var oradaki tarihe göre saçımı kestim,3 ay üst üste o günlerde kesince düzeltiyoruz inşallah daha ilkini yaptım. Cam terebentin dökülmeyi durdurması ama yeni yeni saclarim çıktı hem de bana çıktı hep topuz yapıyorum evde ve sıkı tooladigim için de sanırım dökülüyor ama yenicikarmaya başladı isterseniz deneyin zararı yok ve çok da uygun maliyeti ☺️