Beren2323 Bal_aselim Sahreyldrm bebeğim 9 aylık çok kusuyo doğduğunda birşey yoktu 3 ay önce başladı bir ay sürekli kustu bir aydır geçti şimdi yine başladı mecburen doktora götürcem reflü olduğunu nasıl anlıyorlar
Cns123 Beren2323 valla benim bebeğimin doktor karnına baktı ki benim şikayetim cok kustuğu yönündeydi reflü dedi bi test falan yapmadı
Beren2323 Cns123 benim bebeğimde çok kusuyor bugün doktora götürdüm daha önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdiği için tahlil istedi sonucu yarın göstericem yok çıktı galiba reflü ye sonra bakcz dedi nasıl bakılacak anlamadım
Cns123 Beren2323 inş geçici birşey dir reflü değildir kötü gerçekten bebeğim uyuyor uykusundab kusmak için sırf uyanıyo çökelek gibi uyurken cıkartıyo emdikten sonrada fıskırır tarzda kusuyo
Ozdemm Bal_aselim az az sık sık emzirin tek çaresi bu bizimde 3 4 aylıkken bitti Kusmalarımız tabi arada çok iyiyince yine kusuyor