Bal_aselim bizimde öyleydi 3 4 aylık civarı, dr.a goturmustuk bebekler icin olan mide ilaci -gaviscon- vermişti, gunde 3 defa suya karıştırıp veriyodum , ara ara tekrarladi sonrasindada, dr.umuz kustugu zaman verebilirsin yine bi zarari olmaz mideyi rahatlatır o demişti, şimdi 8 ayligiz çok şükür geçti, bazen arada olsada yinede o zamanlar gibi değil 🤗 Sizinki de geçer inşallah