58vildan ben Karaca granit kullanıyorum ama Memnune eğilim dikkat etmeme rağmen çiziliyor ve çok ağır , sanırım bütün granitler öyle içinde yemek bırakamıyorsun zararlı , dolaba koyamıyorsun zararlı , şimdiki aklım olsa herşeyimi TEfal alırdım, en kalitelisi o👍🏼