Emirhan_ yaptırdım carsamba canım asıyı ates yapmadı cok fazla sukur 37.7ye cıktı sadece onda da ustunu soydum ıslak mendılle sıldım ates dusurucu vermeden hallettım sukur ama cok huysuzlandı uyumadı sabah 5e kadar.Bugun de her aksam 8de uyuyan bebıs 12bucukta uyudu.Uyuyor bakalım hala beklıyorum ben de