deryatoprak geçen perşembe yaptırdım benim kızımda ateş de kusma da yaptı ama her bebekte böyle olmaz belki sizin bebeğiniz hiç ateşlenmez. Yine de sık sık ateşini ölçün o gün çünkü benim bebeğimin ateşi bi anda yükseldi. 38.8 e kadar çıktı üstünü soyduk calpol verdik zamanla düştü ama bi gün boyunca da ara ara yükseldi. İnşallah sorunsuz atlatırsınız.