Benim oğlum da 2 aylık, biz de 3 gün önce yaptırdık sünnetini. Bu virüs maalesef öyle 5-6 ayda bitecek gibi gözükmüyor. İkinci hatta üçüncü dalga geleceğini söylüyolar bütün dünyadan uzmanlar. Şimdi avmler falan da açılmaya başladıkça insanlar hastalık bitti algısına kapılıp daha çok dışarı çıkacak, daha çok hastaneler dolacak. Bizim hastanemiz de küçük bi hastane ve covid hastası almıyolar. O yüzden yaptırmayı tercih ettik, doktorumuz da yaptırın dedi zaten. Çok şükür bi sıkıntısı olmadı oğlumun, erken yaptırmak en iyisi