Egemom09- 2,5 aylıkken yaptırdık. İyi ki de dediğim şeylerdendir. Dr ilk gece ağlayabilir sonra sıkıntı olmaz demişti, biz de o da olmadı çok şükür, muhtemelen lokalin etkisiyle. 3. gün morarıklığı da geçti normale dönmüştü. 7-8 günde tamamen iyileşti.
3 Aydan sonra genel anestezi veriliyor bildiğim kadarıyla. Ne kadar erken o kadar iyi.
Biz ürologa yaptırdık, sünnet sırasında ben de yanındaydım. Zaten bebeğiniz bir şey anlamıyor siz oynatıyorsunuz 15-20 dakikalık bir işlem. Hastaneye girmeniz hazırlanıp çıkmanız bizim 2,5 saatti toplamda. Sünnet sorun değil asıl sorun lokal için vurulan iğne o bölgeye. Bebekler o zaman ağlıyorlarmış sadece. Tabi haklı olarak. Onun dışında hiç sorun yok. Biz nasıl girdiysek öyle çıktık. Krem sürdüler sünnetli bölgeye bolca sadece, ve bezi bağladılar hemen. Bize de krem ve fitil yazdılar sabah akşam kullanılacak. O kadar.