Elaes benim ki İstanbuldaydı. Başka bir emzirme danışmanı tecrübem daha oldu. Onla da randevulaştık ve takipçisi de baya fazla bir ebeydi. Ne kadar sürede çözülür diye sormuştum çaresizce çok zor zamanlardı lohusaydım. Bana ben Allah değilim çözülecek diye birşey yok çocuğunu robot olarak görüyorsan zor vs abuk sabuk laflar etti sinirden ağlattı beni. Daha da bisürü laf söyledi sonra da beni engelledi. Ama instagram postlarına baksanız hep melek hep yardıma koşmuş bebekler onun sayesinde emmiş.