Minikdugme Bebeğinizin meme reddi nasıl, ne zaman başladı, dil bağı mı var sütünüz tazyikli mi.. gibi bir sürü sorun var ve belki bizim bilmediğimiz başka bir sorun. Yöntemlerin işe yaraması için önce sorun ne onu bulmak lazım. Bebeğinizin emme refleksi varsa emecektir. Yukarıda bir arkadaş sağlık ocağını tavsiye etmiş, dogum yaptıgınız hastanedeki ebeler de sağlık ocağındakiler de yardımcı olacaktır. Benim de sürecim kolay olmadı inanın. 3 gün hiç yataktan cıkmadan emzirme kampı yaptım, kasıkla sütümden verdim, önerilmese de silikon uç bile kullandım. sütüm o kadar azdı ki ( hala daha öyledir ) bebeğim sık sık emerdi. insanların laflarına kulaklarımı tıkayarak çözüm buldum. Hala emziriyorum. biberon emzik kullanmayın. eğer her şeye rağmen emziremezseniz de 2 sene sağım yaparak bebeğini besleyen çok arkadasım oldu. Emzirmek de bazen nasip işi. sizi çok iyi anlıyorum duygularınızı..