Yavuzalii bizim ikinci ay aşımızda üşütmğüştü kızım. Öksürük hapsırık balgamlı zor atıyor. Üstüne aşı. Üsüttü diye kullandığımız antibiyotik poposuna pişik yaptı. O eklendi altını alırken çığlık çığlığa ağlıyordu. Aşı hiç ateş yapmadı. Ya ben fark etmedim. Doktor antibiyotik ile calpol de kullan demişti. Aşı Huysuzluğu hasts pişik olmasına rağmen olmadı.