Yavuzalii benim bebeğim yapılınca uyumuştu güzel ama kalktığında baya ağladı bacaklarını açtığımda kızarmıştı ebeyi aradım buz uygula dedi ama her bebek aynı olcak değil 1 güne geçiyor hepsi zaten sadece aklında bulunsun acı acı ağlarsa bacağına bak eğer kızarmışsa hafif hafif aralıklarla buz uygulayabirsin bi bezin içine koyup o da geçirmezse zaten agrı kesici fitil verdiriyorlar ama yaptır korkma hiçbirşey olmaz