Şuan 1 aylığız doğduğundan beri hep reflü yatağı kullandık reflü şikayetimiz olamamasına rağmen ama sizin dediğiniz gibi yan yatırmıyorum bebeğimi genellikle sırt üstü yatırıyorum yüzünü yana çeviriyorum kusmada tekrar yutmasın diye, yanlış mı kullanıyorum yatagı arada yan yatırmam gerekiyormu?