Bende Bimde almıştım belki kullanırım diye inan iyi ki almışım çok işime yaradı benim bebeğim 35 haftalık doğdu küçüktü yani biraz tutması taşıma kolay oldu 2 aylık olana kadar bizim yatağımızda aramızda yattı reflü yatağıyla bence marka olmasıına gerek yok reflü yatağının çünkü kullanım süresi 2-3 ay